5. februar 2012

Jeg er WWF-fadder!

Velkomstgave fra WWF :)


Som et slags nyttårsforsett i år bestemte jeg meg for å bli WWF-fadder. Det er fire forskjellige fadder-ordninger, og kort fortalt er disse:
  • Tigeren
  • Afrikas unike natur
  • Isbjørnen
  • Utrydningstruede arter og områder generellt
Jeg synes det er kjempefint at du kan velge, på den måten må folk også sette seg litt mer inn i hva de støtter. Du kan også velge beløpet du vil donere per måned (75, 100, 150 eller 200 kr). Jeg valgte 100 kr, jeg kan godt øke det neste år om jeg får en mer stabil inntekt.


Som velkomstgave fikk jeg en søt panda-bamse, som nå sitter på toppen av ring-permen på skrivebordet mitt. En liten motivasjon til studiene. Kanskje de også resulterer i en jobb hvor jeg kan hjelpe miljøet? Ekstra motivasjon!

Ukas oppfordring er forresten å donere 20 kr til WWF via SMS (lenka går til Facebook!).

:)

2 kommentarer:

  1. Jeg er veldig for å støtte slike organisasjoner :)
    Jeg er selv medlem av dyrebeskyttelsen, og betaler for årsabonnement, i tillegg har jeg fjernadoptert en katt. Det kan man gjøre dersom man ikke kan være forsterforelder for et dyr, eller ikke har tillatelse på andre måter til å ha dyr. Jeg har fjernadoptert via dyrebeskyttelsen sin avdeling Oslo- og Akershus, man må gi minimum 50,- jeg har valgt å gi 150,- :) www.dooa.no :) Grunnen til at man har denne muligheten er at det er så utrolig mange hjemløse katter der ute, og særlig i hovedstaden. Og når katten jeg sponser får seg et hjem, da får jeg brev og bilde av en ny katt :) Så nå sponser jeg katt nr 4 :)

    Ha en flott uke :)

    Klem :O)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg er jo så glad i pusekatter! Kanskje jeg skal fjernadoptere en jeg og? :D

    SvarSlett