12. november 2012

Monday, sunny Monday


Litt av en fin dag i dag. Skikkelig vakker høst, rett og slett. Dette var utsikten fra Insituttet i dag tidlig under morgenkaffen. Tror du ikke vi storkoste oss? Jeg starta dagen bra i dag; tidlig oppe, tidlig ute og god arbeidslyst. Dette skal bli en bra uke. Det må jo det, så fin start dette har vært!

Matallergiker har jeg jo blitt; null melkeprodukter, null egg og null nøtter. Det er vanskelig med nytt kosthold, jeg er så vant til å spise ost, yoghurt og kremsauser. I tillegg har jeg ennå ikke funnet brød i butikkene uten spor av egg eller melk, så jeg lever på knekkebrød i mellommåltidene. På den positive siden: jeg kan ikke kjøpe hurtigmat av typen frossenpizza o.l. lenger! Satser på at jeg blir sunnere av dette her.

Ha en flott uke - nyt finværet så lenge det varer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar